איך קונים טרקטור

תוכן עניינים

איך קונים טרקטור? (ועדיף מתוצרת דויטץ ישראל)

ההחלטה בוצעה, הפור נפל, הגיע הזמן ועוד ביטויים שאומרים שזה הזמן שבו את צריכים טרקטור חדש.

יכול להיות שהטרקטור הישן שלכם, פשוט נגמר. יכול להיות שהיבואן של הטרקטור שלכם נעלם ואין בארץ חלפים או שירות ולכם נמאס לרדוף אחריו. יכול להיות שגדלתם והגיע הזמן לטרקטור גדול או טרקטור קטן, ייעודיים לביצוע משימות ספציפיות במשק או בשדות שלכם.

אז איך מתחילים? (מחייגים 6020* לשלוחה 6)

סביר להניח שזה לא הטרקטור הראשון שאתם רוכשים ועדיין, אנחנו בדויטץ ישראל, תמיד מתחילים באפיון.

באפיון הצרכים של הלקוח, אנחנו לוקחים בחשבון המון גורמים שונים כגון: השימוש העיקרי, השימושים המשניים, אילו אביזרים מתחברים לטרקטור, מה מתדלקים וכו', כי טרקטור לכרמים ופרדסים שהוא קטן וצר עם רדיוס סיבוב קטנטן שונה מטרקטור המותאם לרפתות למשל או לגרירת עגלות.

וגם גורמים משונים כמו: רוחב וגובה הצמיגים, במידה והטרקטור מיועד לעבודות שתילה בין תלמים וכיוצא בזה.

אחרי שסיימנו להבין מלה הטרקטור החדש שלכם משמש, הגיע הזמן לשלב ב'

כמה כוח סוס צריך הטרקטור שלכם?

בגלל שיצרן כמו דויטץ מציע פורטפוליו מלא של טרקטורים לשימושים שונים בנפחי מנוע שונים, אנחנו ממש יכולים להתאים לכם טרקטור כמו כפפה ליד. החל מטרקטורים קטנים לתוך המשק בנפחים של 80 כ"ס (כוח סוס) ועד טרקטורים לגידולי שדה ב-340 כ"ס.

אם אתם גוררים אנחנו ממליצים לקנות טרקטור עם מנוע חזק יותר ממה שחשבתם, גם כדי שימשיך לעבוד לשנים רבות מבלי יותר מדי להתאמץ.

חשוב מאוד לציין! שדויטץ הוא אינו מוצר מדבקה וההחלטה לייבא אותו ולתת לו שירות תחת המטריה הרחבה של פריסבי (קרסו לשעבר), היא החלטה מושכלת למכור טרקטורים של יצרן גרמני שאחראי לשלבי התכנון והייצור של כלל המכלולים בטרקטור: מנוע גיר ותמסורות שונות וגם על התאמתן אחד לשני בצורה מיטבית, עובדה שיצרנים אחרים פחות מקפידים עליה. המנועים של דויטץ אמנם כן נמכרים לפרימות מדבקה שמרכיבים אותם בטרקטורים שלהם, אך כאן ישנו חיסרון משמעותי בתאימות של המכלולים השונים.

מה חשוב לכם ולמפעיל שלכם בתפעול היומיומי של הטרקטור?

כמו שאין שדה או משק זהה, כך גם הדגשים של המפעילים השונים והצרכים שלהם בשטח, ברפת או בשדה. קנייה של טרקטור בלי התייעצות והסכמה של המפעיל, היא בזבוז זמן וכסף ואנו ממליצים להיות קשובים לחבר'ה שבשטח.

יש מפעילים שלא יסכימו בלי GPS בטרקטור גידולים שלהם, כדי שבאמת יוכלו למצות את יכולות הנהיגה העצמאית המאוד מדויקת הקיימת בטרקטורים של דויטץ ויש כאלו שיתעקשו על מערכת סינון מתקדמת וזמינות של פילטרים, בזמן שהם עוסקים כל היום בריסוסים.

דויטץ משקיעה המון משאבים בפיתוח סביבת מפעיל נוחה מאוד, חכמה מאוד ועדיין נוחה לתפעול וברורה מאוד. היצרן הגרמני, מרכז אליו דיווחים מכל העולם ונמצא תמיד בתהליך של שיפור הממשק עם המפעיל, אם בטרקטורים פתוחים או סגורים.

אז מה האביזר שלך?

מכאן בתהליך המכירה פחות או יותר כבר זורם והפרטים האחרונים שאנחנו מנסים להבין, הוא אלו אביזרים נוספים אתם צריכים: מגן גחון, בוכנת הרמה הידראולית למחרשה וכדומה, אורות לילה חזקים במיוחד ועוד.

 

צריכים שנציג של דויטץ יגיע אליכם ויתחיל תהליך אפיון מדוקדק?

מצוין!

אנחנו מרחק שיחה ל-6020* שלוחה 6 ומשם זה רק עניין של קביעת פגישה אצלכם במשק.

 

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​