טרקטור חקלאי חדש

תוכן עניינים

טרקטור חקלאי חדש זה סימן טוב לכל משק או חווה. תקראו ותחליטו

המשק החקלאי המודרני נשען ברובו על כוחו ויכולותיו של הטרקטור החקלאי.

זה משפט משמעותי בכל המשקים, הכרמים, הרפתות ושדות הגידולים.

לאנשים שאינם חקלאים, טרקטור חקלאי הוא אמצעי לגרירה ותחבורה, כלומר נסיעה ממקום למקום.

אבל למפעיל, לבעלי המשק ולכל חקלאי זה משפט שהוא ברור מעיקרו, רוב המטלות היום מבוצעות בעזרתו של הטרקטור החקלאי והמיכון החקלאי המתחבר ל – pto, הקדמי או האחורי וכך מבצעים אחוז ניכר מהמטלות החקלאיות בעזרת עגלות, מחרשות, מקלטרות, עוקבים, מרססים ועוד.

ולכן, טרקטור חקלאי חדש מבשר לרוב שינוי ניכר במשק ועל כך, לרוב ניתן לברך.

טרקטור דויטץ איכותי, המטופל בעזרת חלפים מקוריים על ידי אנשי שירות מקצועיים, מחזיק שנים רבות, עובד כמעט ללא הפסקה במשמרות ומרוויח את עלותו ואת לחמו של בעל המשק או החווה.

אבל שמגיע הזמן לרכישה של טרקטור חקלאי חדש זה מלמד: או שהמשק התרחב ויש לרכוש טרקטור חקלאי חדש (מומלץ מתוצרת דויטץ, כמובן) או שהטרקטור הקודם שלכם שבק חיים וזה הזמן לטרקטור חקלאי חדש.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא מאמרים שהוספנו באתר דויטץ ישראל על כמה עולה טרקטור חקלאי, על דויטץ או דויטש ועל סוגי הטרקטורים השונים הקיימים (טרקטורים גדולי, טרקטורים קטנים ועוד).

כמה עולה טרקטור חקלאי ואיך מתחילים את התהליך של רכישת טרקטור חקלאי חדש הנה כמה נקודות חשובות:

  • האפיון עם איש המכירות של דויטץ הוא חשוב מאוד! – סביר להניח שהעולם השתנה במשך השנים שהטרקטור החקלאי שלכם שירת אתכם או בזמן שלקח לכם להגדיל את המשק. המיכון החקלאי השתנה, נוספו אופציות נהדרות כמו רברסר חשמלי ו-GPS לטרקטורים גדולים לשדות וגידולים ו-זרועות קדמיות לטרטור עם PTO קדמי כתוספת.

חשוב שתבהירו לאיש המכירות בדיוק את הדרישות והשימושים שלכם לטרקטור החדש שלכם. האם נדרש טרקטור חקלאי קטן או גדול או משהו בין לבין.

  • כמה עולה הטרקטור החקלאי החדש שלכם – בסופו של יום עלות של טרקטור חקלאי חדש נגזרת מהמון נושאים, יש לנו מאמר שלם על כך, אבל בקיצור מדובר על מרכיבים עיקריים של גודל מנוע, קבינה פתוחה או סגורה ומכלולים שונים ותוספות שחלקן הגדול כלולות, אצלנו בדויטץ, במחיר ואת חלקן מגיעות מהיצרן דויטץ בגרמניה ויש עליהן תוספת.
  • הדרכה לאחר הקבלה, שימוש נכון בכל האפשרויות הקיימות – כחלק מאפיון הטרקטור, בטח ביקשתם כמה תוספות או אפשרויות מיוחדות כמו תוספת צמות הידראוליות ותאורת יום בלילה ולכן כשהטרטור שלכם יגיע מוכן מהמפעל עם כל החידושים והתוספות שביקשתם חשוב לנו שתקבלו הדרכה מתאימה ותדעו על כל האפשרויות החדשות שטרם הכרתם בטרקטור החקלאי החדש שלכם. מסך מגע על טרקטור? יכולת ניהוג עצמי עם GPS? כן כן הכל נכון. כדי שתדעו מה לעשות ואיך בצורה הכי יעילה ובטיחותית, אנחנו כאן בשבילכם.
  • אחרי הקניה, טיפולים וחלפים – שימו לב לאיכות השירות שאתם מקבלים לטרקטור החקלאי החדש שלכם. חלפים וטיפולים הם "הרפואה המונעת" של הטרקטור החדש שלכם. מלאי חלקים זמין וצוותי טיפולים בשטח יחד עם גב טיפולי של מוסך ראשי ותקשורת של יבואן גדול כמו פריסבי המייבאת את דויטץ לישראל, הם תנאי הכרחי לכך שהטרקטור החדש שלכם יחזיק הרבה זמן וייתן תפוקה מלאה במשק בכרם או בשדה.

אז ברגע שהחלטתם שהגיע הזמן לטרקטור חקלאי חדש, עשו לעצמכם טובה והזמינו פגישה עם אחד מאנשי המכירות המומחים של דויטץ ישראל במוקד 24/7 שלנו *6020 שלוחה 6.

אנחנו מבטיחים שזה ישתלם לכם מאוד.

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​