כמה עולה טרקטור חקלאי

תוכן עניינים

כמה עולה טרקטור חקלאי או מה הם מרכיבי העלות של טרקטור חקלאי

בכל שנה מוכרת דויטץ ישראל מאות טרקטורים חקלאיים מסוגים שונים ומגדלים שונים.

טרקטורים גדולים לשדות וגידולים, טרקטורים קטנים למשקים ורפתות, טרקטורים צרים לכרמים וגידולי שדות ועוד….

אבל חשוב שתדעו שלפני שאתם באים לרכוש טרקטור, תדעו מהם מרכיבי העלות של הטרקטור שלכם או בסוף היום כמה באמת עולה טרקטור. נכון, לא תמצאו כאן מחירים אבל כן תדעו לכדי מה להיערך כי עלות של טרקטור חקלאי מורכבת מהמון מרכיבים שצריך לקחת בחשבון. גם אתם שמתכוונים לרכוש טרקטור יד 2, חשוב שתדעו מה התוספות הקיימות לטרקטורים חקלאיים ומה כלול במחיר ומה לא.

התחלנו?

המרכיבים הבסיסיים של עלות הטרקטור הם:

  • גודל המנוע – זה אולי המרכיב העיקרי בעלות של טרקטור. ככל שהמנוע יותר גדול גם הטרקטור, כמובן, יותר גדול. וכך משתנה השימוש שלו. יותר כוח סוס שווה יותר כסף וזה הגיוני. כי מנוע יותר גדול, גורר עלייה ברמה הטכנולוגית של כל המכלולים הקיימים בטרקטור החקלאי מרמת המכניקה ועד לרמת הטכנולוגיה המקיפה אותו.
  • סוג הגיר – שלושה סוגי גיר זמינים לכם והם בהחלט משפיעים על כמה יעלה הטרקטור שלכם. גיר ידני, גיר קבוצות וגיר אוטומטי-רציף, שהוא היקר מבין השלושה. אין ספק שהשימוש בטרקטור משפיע על בחירת הגיר וחשוב שתחליטו על זה בשלב האפיון עם איש המכירות המקצועי של דויטץ ישראל ויחד תחליטו מה צריך. הגיר הידני זמין בטרקטורים הקטנים יותר ושאר הגירים זמינים בטרקטורים גדולים יותר (לפי כוח סוס).
  • טרקטור פתוח או טרקטור סגור – ההחלטה האם לרכוש קבינה פתוחה או סגורה, גוררת תוספת לכמה עולה הטרקטור ולמה? מזגן עם פילטר פחם ייעודי לטרקטורים העוסקים בריסוס. פקדים שונים, גג ועוד. טרקטור פתוח, כלומר ללא קבינה, יהיה בעלות נמוכה משמעותית.
  • שערי מטבע – הנה משהו שלא חשבתם עליו. דויטץ היא חברה גרמנית, על כל המשתמע מכך, טכנולוגיה וייצור ברמה הכי גבוהה מה שאומר שדויטץ ישראל, שהיא חלק מפריסבי (קרסו לשעבר), למעשה מייבאת את הטרקטורים החקלאיים עבורכם. לכן, שערי המטבע ובעיקר שער היורו, משפיעים באופן ניכר על עלות הטרקטור. במידה ושער היורו עולה והשקל נחלש (כלומר יורו אחד שווה יותר שקלים), תשלמו יותר על מוצרי יבוא, למשל על טרקטורים תוצרת דויטץ גרמניה. ולזה, לצערנו, אין לנו פתרון, כי זה מחוץ לשליטתנו.

מה עוד משפיע על כמה עולה טרקטור חקלאי?

  • רברסר – כולנו מכירים את הפונקציה הבסיסית הזו שגורמת לטרקטור לנסוע אחורה. הרברסר הנתון והבסיס הוא מכני, כלומר ידית שמעבירים ממצב אחד לשני כדי לנסוע קדימה או אחורה. רוצים לשדרג? בדויטץ ישראל ניתן להזמין רברסר חשמלי, שמשדרג את הידית למתג חשמלי.
  • GPS הכנה ואנטנות – בטרקטורים גדולים, המיועדים לגידולי שדה ועיבודים ישנה אפשרויות לנהיגה אוטונומית בהשגחה של מפעיל. במידה והחלטתם שאתם צריכים אפשרות כזו, חשוב להעלות את זה במהלך ההזמנה, כי כל ההכנה למערכת ה-GPS, מסכים, צמות חיווט והכנה לאנטנה ואנטנות מיוחדות, מגיעה מהמפעל בגרמניה. רוצים להתאים בעצמכם מערכת GPS כזו, שאינה מתחברת לכל מערכת הטרקטור הגדול שלכם בצורה אינטגרלית, נכון הטרקטור החקלאי שלכם עולה פחות כעת, אבל גם הביצועים יהיו הרבה פחות טובים.
  • אזעקות מסוגים שונים – תרצו להוסיף אזעקה וקודנים, זה עולה לכם. יש המון סוגים ומאפיינים ואפשרויות ועל זה נוכל לייעץ לכם בצורה מקצועית אבל יש לזה עלות נוספת.
  • PTO קדמי – תוספת מצוינת למי שצריכים להפעיל POEWR TAKE OFF להפעלת מיכון חקלאי קדמי בחיבור לטרקטור החקלאי שלכם שמשפיעה על כמה עולה הטרקטור. ה-PTO האחורי כמובן כלול במחיר ואינו משפיע על העלות.
  • זרועות קדמיות – בדומה ל-'PTO למי שמחברים מיכון חקלאי בצדו הקדמי של הטרקטור וצריכים להרים מיכון חקלאי לגובה בעת נסיעה. ניתן להזמין תוספת של זרועות קדמיות.
  •  

מה לא משפיע על כמה עולה טרקטור חקלאי?

  • סוג צמיגים – הפתעה! הצמיגים מגיעים בהזמנה מהמפעל ומותאמים לאפיון של הטרקטור שמסרתם לנו בדויטץ ישראל במהלך תהליך הקניה. אם ביקשתם צמיגים צרים לעבודה עם הטרקטור בשדות עם שורות, תקבלו. צריכים צמיגי ענק יקרים בשביל טרקטור הגידולים שלכם? שלכם.
  • מושב מפעיל פנאומטי מיוחד – על נוחות המפעיל שלכם אנחנו לא מתפשרים ולכן אנו משקיעים ומזמינים מהמפעל בגרמניה מושב פנאומטי נוח ואיכותי במיוחד. ללא תוספת עלות לטרקטור עצמו.
  • מגן גחון – יש לנו את הפתרון! לפי הטרקטור שרכשתם. אם רכשתם טרקטור חקלאי גדול וגבוה, אין צורך. רכשתם טרקטור נמוך שמצריך את זה. אנחנו כאן בשבילכם.
  • פנסים וצ'קלקות – כלול במחיר. אילו דברים שחייבים להיות על טרקטור והם כלולים במחיר. גם כאן ניתן להזמין תאורת אור יום בלילה בתוספת תשלום.
  • צמות חיבורים – כל טרקטור מגיע עם חיבורי צמות הידראוליות מאחור הכלולות במחיר.
  • ישנם כאלו שמגיעים עם 2 או 3 תלוי דגם. במידה ואתם צריכים עוד צמות הידראוליות, ניתן להזמין בתוספת תשלום.

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​