טרקטור קטן לחקלאות

תוכן עניינים

טרקטור קטן לחקלאות  של דויטץ – החבר האמין שלכם במשק או בכרם

במאמרים קודמים סיקרנו את ההבדלים המהותיים בין טרקטור חקלאי קטן לטרקטור חקלאי גדול. סקרנו את השימושים השונים לטרקטור חקלאי קטן – כרמים, פרדסים, גידולי שדות, רפתות ועבודות כלליות במשק לעומת טרקטור גדול המיועד ל – שדות וגידולים.

כמו כן הנחנו אתכם כדאי לכם לדעת בקניית טרקטור חקלאי קטן לחפש את תוספות התאורה, מגן הגחון שהוא הכרחי לטרקטור חקלאי קטן העובד קרוב לקרקע, כמו כן לשים לב לרוחבו של הטרקטור, כי במידה ואתם מחפשים טרקטור חקלאי קטן לכרמים או לפרדסים בהם המעברים בין השורות צרים יחסית, ויש צורך אמתי לעבור ביניהם בלי לפגוע בעצים או בגידולים השונים. במקרים מסוימים יש להתעכב בהזמנה על צמיגים מתאימים, רגילים או צרים בזמן ההזמנה כדי שיתאימו למסגרת העבודה ולאפיון העבודה במשק שלכם. ואל תשכחו את סוג הקבינה שאתם צריכים לסוג העבודה המיוחד לכם ולטרקטור החקלאי הקטן שלכם: קבינה פתוחה או קבינה סגורה לעובדים בריסוסים וכדומה.

מה זה טרקטור קטן לחקלאות

אבל הביטוי טרקטור קטן לא נוגע תמיד לגודלו הפיזי של הטרקטור החקלאי הקטן, אלא יותר לכוח המנוע שלו. לטרקטור חקלאי קטן יש יכולת לפתח כוחות סוס במידה צנועה יותר מאחיו הגדולים. פריסבי (לשעבר קרסו) היבואנים של דויטץ לישראל מבחר מרשים של מנועים ותצורות לרכישת טרקטור חקלאי קטן המתחילים במנועים המספקים כ-80 כוחות סוס כמו ה-80.4 AGROPLUS, מטפסים מעלה דרך דגמי ה – 4DF.5080 וה-4DF.5090, המספקים 80 כוחות סוס ו-90 כוחות סוס בהתאמה ועד 105 ו- 110 כוחות סוס המופקים על ידי הדגמים הפופולריים DF5105, E4110 ו- G5110.

בעוד שהשניים האחרונים מיועדים לעבודות כלליות ורפתות, כל השאר מומלצים לעבודות מטעים וכרמים.

קצת על דויטץ

הטרקטורים של דויטץ ישראל מומלצים בייחוד למשקים וחקלאים המחפשים את הטרקטור החקלאי הקטן הזה שיודע לעשות המון, אם לא הכל במשק.

דויטץ, היצרנית המובילה בגרמניה, התאימה את המנועים והתמסורות יחד, כל שתוכלו להפיק מקסימום שנים, במקסימום יעילות מהטרקטור החקלאי הקטן שלכם. מה זה אומר? בלאי נמוך, חסכון בדלק ובאוריאה, יחד עם כיסוי האביזרים המלא שלנו ואפשרות ההתאמה הגבוהה בזמן ההזמנה, אין ספק, שדויטץ ישראל מציעה לכם את הפתרון המושלם לרכישת טרקטור חקלאי קטן

רוצים להתחיל את הדרך לטרקטור החקלאי הקטן והחדש שלכם? חייגו עכשיו * שלוחה 6 או 05053202929 ואנחנו לשירותכם. 

 

 

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​