דויטש? דויטץ'? או דויטץ?

תוכן עניינים

דויטש? דויטץ'? או דויטץ? ולמה זה כל כך חשוב לטרקטור שלך.

כשחברת פריסבי (קרסו לשעבר) החלה בחיפוש אחר מותג ציוד חקלאי אשר תוכל להתחיל לייבא, לשווק ולתת שירות מעולה בישראל, היו מועמדים רבים.

חברות בינלאומיות רבות הזמינו את המנהלים של פריסבי לסיור במגוון מפעלים במקומות שונים בעולם, לבחון מערכים לוגיסטיים, שיטות ייצור והראו הרבה מספרים על מכירות של טרקטורים גדולים וקטנים לרפתות, למשקים, לשדות לכרמים ולפרדסים עוד ועוד .

היו אפילו כמה מותגים בינלאומיים שרצו להחליף ידיים ורצו שפריסבי (קרסו לשעבר) ייקחו אליהם את הזיכיון בארץ מהזכיין, כדי להעניק שירות של חברה גדולה וגם כמובן שיווק מאסיבי, כמו קונצרן רכבים המחזיק עשרות מותגים נוספים מכל עולם הרכב.

לבסוף נפלה ההחלטה ליצור קשר עסקי עם קונצרן דויטץ – פאהר הגרמני. חברה בינלאומית ענקית, עם מתקני ייצור לטרקטורים וציוד חקלאי, המתקדמים בעולם, עם מלאים זמינים של חלפים מקוריים ואיכותיים ועם מגוון של טרקטורים גדולים וטרקטורים קטנים לכל שימוש וצורך.

היתרון הגדול של דויטץ הגרמנית היה בהתאמה

וכאן הכוונה לאו דווקא בהתאמה שציינו קודם למלאכות השונות במשק או בשדה אליהן אנחנו רוצים להתאים את הטרקטור שלנו, אלא להתאמה הפנימית בין המכלולים החשובים ביותר של הטרקטור: מנוע, גיר ותמסורות נוספות.

דויטץ היא אינו "יצרן מדבקה" היא מפתחת ומייצרת עבור עצמה את המכלולים החשובים הללו בצורה שיוצרת התאמה מעולה בין חלקי הטרקטור השונים ולמה זה חשוב? כי רק כך אפשר:

  1. לצמצם בלאי במערכים השונים בטרקטור: מנוע, גיר ותמסורות
  2. לחסוך בדלק, שמנים וכו'
  3. הטיפול הרבה יותר קל, כי המערכות "מדברות" אחת עם השנייה
  4. אחריות מורחבת – הטיפול של כל המערכים החשובים נמצא באחריות אותו גורם, כמו כן החלפים והשירות.

קחו לדוגמה את מחשב מותג לעומת מחשב פשוט: במחשב המותג, נבדקה התאמה של כל החלקים, זיכרון, מעבר ודיסק קשיח, לביצועים מעולים לאורך זמן.

עובדה נוספת שכדאי לדעת: ישנם יצרנים גדולים בעולם שקונים מנועים ותמסורות של דויטץ ומתקינים אותם בטרקטורים שלהם.

ולשאלת הפתיחה הדרך הנכונה היא לא דויטש או דויטץ'

אלא

דויטץ (ללא הגרש).

חושבים שאתם מוכנים לטרקטור הבא שלכם?

פירמה גרמנית חזקה עם גב של יבואן ענק בישראל?

התקשרו עכשיו 6020* שלוחה 6 או 0505302929. אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת הצעה משתלמת השאירו פרטים:​